computer-767776_1920

Jak jistě všichni dobře víte, prodej jde ruku v ruce s marketingem. Jenže jak takový marketing uchopit v digitálním světě? Jak zaměřit vaši cílovou skupinu v nepřeberném množství informací? Lze se vyhnout zbytečným ztrátám a vysokým nákladům na reklamu? Je možné vybudovat si image poctivého obchodníka? Odpověď zní ano. Svěřte se do rukou profesionálů, kteří poradí, jak peníze vydělat i ušetřit.

Dobře promyšlená kampaň vydělává

Jedním z hlavních nástrojů online marketingu je PPC reklama. Již z názvu vyplývá, o co se jedná – Pay Per Click. Zde neplatíte za zobrazení reklamy, ale platíte až ve chvíli, kdy na reklamu klikne váš potencionální zákazník a přenese se tak na vaše stránky. Ačkoli má PPC reklama výhody, jako jsou plánovatelnost a měřitelnost, nemáte ještě vyhráno. Vytvoření internetové reklamy je potřeba pojmout více komplexně a do kampaně zahrnout i jiné faktory ovlivňující váš byznys. Proto si nechte při tvoření reklamní kampaně poradit i ohledně vašich webových stránek nebo textů.

Společnost PPC Profits má 10 let praxe v tomto oboru, nastavují a vytváří reklamy přes systémy Adwords, Sklik a Etarget. Své dovednosti neustále aktualizují, proto si hravě poradí s novinkami na trhu typu real-time bidding a remarketing. Správa PPC kampaně je vždy vedena zkušeným konzultantem, který vám bude po celou dobu k dispozici. Samozřejmostí je i detailní report s rozpisem prací a váš neomezený přístup k reklamnímu účtu.

PPC reklama vám umožní dobýt Google, Seznam i Facebook

Přirozeně je důležité, aby vaši reklamu vidělo co nejvíce lidí. Proto se pro její umístění hledají velmi frekventovaná místa, Google, Seznam a Facebook. Přesto její efektivnost ukáže až čas. Je tedy nutné na kampaň stále dohlížet a spravovat ji. Společnost PPC Profits má zájem ušetřit vaše peníze, a tak k jejím službám patří i vypínání neúčinných inzerátů a zvýhodňování těch působivých. Efektivní správa PPC na Google a Seznamu vám zaručí nízké náklady na reklamu a zvýšení prodeje.