V podnikání je důležitá nejen profesionalita a dobrá znalost oboru. Nejdůležitější je získat klienty, kteří jsou ochotni za zboží, služby či odvedenou práci zaplatit odpovídající sumu. To dobře ví každá firma od drobných živnostníků, kteří nemají žádné stálé zaměstnance, až po velké nadnárodní korporace působící v mnoha zemích světa. Konkurence na trhu je v drtivé většině oborů vysoká. Je tedy třeba dbát na správnou propagaci a dlouhodobě si udržet si přízeň zákazníků.

Jednotné firemní polokošile utkví zákazníkům v paměti. Zejména, když jsou opatřeny logem nebo nápaditým sloganem

Obchodní řetězce, restaurace a další provozovny zaměřené na stravování, hotely a ubytovací zařízení, sportovní centra a mnoho dalších firem a provozů poskytuje svým zaměstnancům jednotné pracovní oblečení. A zdaleka se nejedná jen o montérky nebo naopak kompletní elegantní a vysoce reprezentativní uniformy. Naopak. Pro celou řadu pracovních pozic je tím nejvhodnějším ošacením pohodlná a zároveň vysoce praktická polokošile firemní. Nechá-li si na ně navíc firma vytvořit logo, případně chytlavý slogan nebo obrázek související s jejím oborem činnosti, klienti si firmu snáze zapamatují.

Firemní polokošile jsou finančně dostupné. Proto jsou ideální i pro brigádníky

Firemní polokošile dnes oblékají stálí zaměstnanci v mnoha provozovnách i ve výrobních závodech; stále častěji jsou firemní polokošile či trička poskytovány i brigádníkům. Takové řešení je ideální pro obě strany – pracovníci si nemusejí opatřovat kompletní pracovní oděv, zaměstnavatel zase pořídí firemní polokošile za přijatelnou cenu. Zejména během sezóny festivalů a dalších akcí jsou navíc firemní polokošile, trika a tílka tím pravým oblečením také pro pořadatele, hostesky a promotéry, ochranku, technický personál a další pracovníky, kteří se podílejí na zajištění chodu samotné akce, případně na ní zajišťují další služby pro návštěvníky.