Nechte si platit za nákupy na internetu!
Na českém internetu se objevují nové nákupní galerie, které svým zákazníkům vracejí peníze z jejich nákupů. Zní to neuvěřitelně, ale je to tak! Jak vše funguje?
Češi se dnes nespokojí jen se slevovými portály, chtějí víc, zatoužili po dalších slevách a nové nákupní portály jim je nabízejí. Naučili se, že není třeba utrácet horentní sumy, aby si užili prodloužené víkendy, luxusní večeře nebo zakoupili zajímavé zboží za méně než polovinu původní ceny.
Svět slev nyní zaznamenává další vrchol, jímž jsou zákazníci nadšeni. Slevové portály, které v rekordním čase získaly tisíce nadšených uživatelů, se dnes ochotně stávají partnery nových, progresivnějších společností, které umí jejich již tak levné nabídky ještě více zlevnit. Navíc zde zákazníci naleznou slevy i na elektroniku, spotřební zboží, oděvy a podobně, prostě na vše, co se dnes na internetu kupuje a co doposud nakupovali za plné ceny přímo z e-shopů.
Co vlastně nové portály zákazníkům nabízejí? Například eRabat.cz nebo plnapenezenka.cz vrací svým zákazníkům část z ceny zboží, kterou při nákupech na internetu zaplatili. Ptáte se, kde na to berou peníze, proč to všechno dělají a kde je potom jejich zisk? Odpověď je prostá, portál na sebe naváže velké množství obchodníků, od nichž inkasuje provize za nákupy. Tím, že svým zákazníkům část ze své provize vrací, pro ně vytváří zajímavý věrnostní program.
Uvedené slevy se tak neodčítají z ceny zboží v momentě nákupu, ale po jeho uskutečnění jsou připsány zpět na registrovaný účet na www.erabat.cz. Tyto peníze si pak každý zákazník sám snadno převede na svůj běžný účet v bance. Nutno říci, že se nejedná o žádnou převratnou novinku, v západní Evropě a USA je tento výhodný způsob nakupování velmi oblíbený a je jen otázkou času, než se zabydlí i v Čechách.
Helena P., podnikatelka z Prahy, a René M., nezávislý finanční odborník, otestovali služby eRabat.cz a podělí se s vámi o postřehy a tipy na nákup, který vám pomůže ještě více ušetřit.
Helena popisuje svoje zkušenosti: „Stránky portálu eRabat.cz hned na první pohled zaujmou příjemnou grafikou. V celkem čtrnácti kategoriích jsou přehledně rozdělené nabídky obchodů a služeb, v nichž se neskrývá konkrétní zboží, ale seznam obchodů, které dané zboží nabízejí.“
A jak se vlastně nakupuje? Helena vysvětluje: „Vstoupíte přes eRabat.cz, ale nákupy a platby uskutečníte u obchodníka. U každého e-shopu najdete uvedená procenta, která dostanete z nákupu zpět, to vám může pomoci při výběru obchodu, v případě, že dva a více e-shopů nabízejí zboží za stejné ceny. Tak se snadno doberete té nejvýhodnější.“
Jaká je nabídka? „Nutno říci, že nabídka je opravdu pestrá. Kromě zboží můžete využít slevy při již tak výhodném internetovém pojištění a získat dalších 7% slevy. Příjemným překvapením pro mne byla také sleva CK, kde jsem mohla uplatnit dalších 5% na již zlevněné last minut zájezdy. Připojily se také zážitkové programy a mobilní operátoři, kde T-Mobile překvapil slevou 50% na první měsíční paušál při pořízení nové smlouvy. Opravdovým hitem jsou pak všechny slevové portály, kde se hraje o další slevy až 5% na již zlevněné nabídky,“ vyjmenovává přednosti Helena.
René potvrzuje: „Pravda, nenašel jsem na www.erabat.cz všechny své oblíbené obchody, ale našel jsem tu všechny velké nákupní portály v čele s Mall, Vltavou, Kasou nebo Parfémy.cz, Slevomat.cz, Vykupto.cz a další. Příjemné povzbuzení pak přišlo příslibem marketingové manažerky, že eRabat.cz pracuje na masivním napojování dalších desítek menších, ale zajímavých obchodů a cestovních kanceláří, které by měly uspokojit všechny uživatele. A pokud ani poté nenajdete svůj oblíbený obchod, bude stačit jediný Váš e-mail a obchodníci se již postarají o jeho napojení.“
René pokračuje: „S nákupem jsem byl spokojen, odnesl jsem si víkendový pobyt v Mariánských Lázních, vyřídil povinné ručení na příští rok a objednal silvestrovský pobyt na horách pro celou rodinu. Na mém účtu se připsalo 2700 Kč.“ Také Helena si nákupy pochvalovala, nakupovala u svých oblíbených e-shopů, na slevovém portále vybrala pěkný dárek pro dceru, a navíc získala peníze zpět do věrnostního programu od eRabat.
Helena i René zhodnotili služby na www.erabat.cz jako uživatelsky příjemné. Na jedné adrese našli asi 300 e-shopů a dalších prodejců s přidanou hodnotou dalších slev. Cílem portálů, jako je eRabat.cz, je otevřít další možnosti nákupů na internetu a přitom nenarušit již vytvořenou loajalitu zákazníka k jeho oblíbeným obchodům. Další sleva navíc je chytrým tahem, který se bude zákazníkům v době neustálého zdražování hodit.