business-card-943996_1280

Přestože si dnes píšeme e-maily, přátelíme se na Facebooku, případně si voláme přes Skype, papírové vizitky s telefonním číslem stále mají svůj význam. Každý člověk, který se pracovně setkává se zákazníky, by tu svou měl mít po ruce.

Nejde jen o kontaktní číslo

Možná to netušíte, ale vizitka má daleko větší význam, než že jen sdělí vaše jméno a telefonní číslo. Zákazník si vás díky ní daleko lépe zapamatuje, bude na vás mít nějakou vzpomínku a přijdete mu na mysl pokaždé, když se na vizitku podívá. Proto je vaším hlavním úkolem zajistit, aby byla pěkná na podívání.

Návrh se vyplatí svěřit profesionálům

Vizitku si nepochybně dokážete vytvořit i sami, vždyť je na ni dokonce šablona ve Wordu, ale jak bude v takovém případě vypadat? Jelikož je to pro zákazníky často první kontakt s vaší firmou, měli byste se vynasnažit, aby udělala dobrý dojem. Návrh svěřte raději profesionálnímu grafikovi, nebo využijte dostupných šablon.

Šablony najdete například na webu Printuj.cz, který nabízí rovnou i tisk vizitek online. Vše si vytvoříte sami, přesto bude výsledek vypadat profesionálně. Vyberete šablonu, v online editoru zapíšete informace, zvolíte rozměry, papír i množství a do 24 hodin je můžete mít doma.

Tip: Vhodné by bylo sladit vizitky s ostatními firemními grafickými materiály. Možné je nechat si rovnou natisknout třeba hlavičkové papíry stejného designu.

Zaujměte něčím neobvyklým

Nejen vzhled by měl stát za to. Však Printuj nabízí široké možnosti přizpůsobení. Můžete si vybrat matný či lesklý papír a laminaci se sametovým efektem, aby kartička déle vydržela. Na internetu najdete také spoustu odvážných nápadů, kdy si někdo udělal vizitku jak hřeben, skládací židličku nebo ve tvaru objektivu fotoaparátu. A to jsou určitě dobré důkazy, že nad vzhledem vizitky se vyplatí přemýšlet i v dnešní době, kdy kontakt mezi firmou a zákazníkem obvykle probíhá elektronicky.